زبان خارجی

سوالات متداول در مورد یادگیری آلمانی

به یادگیری این زبان شگفت انگیز که آلمانی می نامیم علاقه دارید؟ برخی از سؤالات رایجی را که ممکن است در هنگام تصمیم گیری برای دست زدن به غوطه ور شدن ایجاد شود، بررسی کنید.

کدام نوع زبان آلمانی را باید یاد بگیرم؟

بسیاری از زبان آموزان در این سوال گیر می کنند، اما صادقانه بگویم، انتخاب بسیار آسان است.

با آلمانی استاندارد شروع کنید و سپس از آنجا بروید. این ساده‌ترین نوع برای یافتن منابع یادگیری است، و هنگامی که از قبل پایه‌ای در زبان داشته باشید، یادگیری زبان عامیانه و تفاوت‌های گویش محلی آسان است.

پس از تاسیس یک بنیاد به زبان آلمانی استاندارد، این سوال را از خود بپرسید: کجا می خواهید آلمانی صحبت کنید؟

اکثر آلمانی زبانان آلمانی استاندارد را می دانند، بنابراین یادگیری یک گویش برای یک سفر عمومی به یک کشور آلمانی زبان ضروری نیست.

با این حال، اگر مکان خاصی را در ذهن دارید که در آن برنامه ریزی برای زندگی، تحصیل یا کار طولانی مدت دارید، باید برای مطالعه لهجه آن مکان برنامه ریزی کنید.

به عنوان مثال، کسانی که به دنبال مهاجرت به سوئیس یا اتریش هستند، باید این انواع زبان آلمانی را علاوه بر آلمانی استاندارد آلمانی یاد بگیرند.

این همچنین برای کسانی که به دنبال نقل مکان به مکان‌های مختلف در آلمان هستند، که در آن به زبان آلمانی مرکزی، آلمانی سفلی، آلمانی، سوابی یا باواریایی صحبت می‌شود، صدق می‌کند. این کار ارتباط با مردم محلی این مناطق را آسان تر می کند.

یادگیری آلمانی چقدر سخت است؟

آلمانی به عنوان یک زبان سخت برای یادگیری شهرت دارد.

اما در حالی که ممکن است یادگیری انحرافات آلمانی برای موارد اسمی دشوار باشد، زبان این امر را با یک سیستم صرف فعل بسیار ساده جبران می کند.

علاوه بر این، نوشتن و تلفظ در آلمانی به طور پیچیده ای به هم مرتبط هستند، بنابراین دقیقاً چگونه تلفظ می شود … برخلاف برخی از زبان ها (به شما نگاه می کنیم، فرانسوی و انگلیسی).

پیشینه زبان انگلیسی یا حتی دانش یک زبان مشابه دیگر مانند هلندی، آفریکانس، سوئدی یا دانمارکی، یادگیری آلمانی را آسان تر می کند. این زبان ها بخشی از خانواده زبان های ژرمنی هستند، بنابراین تعداد زیادی از ویژگی های واژگانی و دستوری را به اشتراک می گذارند.

یادگیری آلمانی چقدر طول می کشد؟

رک و پوست کنده، پاسخ به این سوال کاملا بر اساس شما به عنوان یک زبان آموز است.

واقعیت این است که اگر زمان بیشتری برای این کار بگذارید، آلمانی را سریعتر یاد خواهید گرفت. مطالعه دو ساعت در روز برای یک ماه نتایج بهتری نسبت به مطالعه دو ساعت در هفته به مدت یک ماه دارد.

اما این فقط زمان نیست: روش شما نیز مهم است. بعداً به آن خواهیم پرداخت.

در شرایط رسمی، تخمین ها برای مدت زمان یادگیری آلمانی متفاوت است. به عنوان مثال، طبق موسسه خدمات خارجی، برای رسیدن به سطح پیشرفته زبان آلمانی تا 900 ساعت مطالعه طول می کشد.

کدام مشاغل به آلمانی نیاز دارند؟

مشاغل بی شماری در جهان آلمانی زبان وجود دارد که نیاز به تسلط به زبان آلمانی دارد.

کار در یک رستوران، یک فروشگاه مواد غذایی یا هر تجارت آلمانی به آلمانی نیاز دارد، به خصوص اگر بیشتر مشتریان شرکت آلمانی زبان باشند.

همچنین مشاغلی برای انگلیسی زبانان که به زبان آلمانی نیز تسلط دارند مانند معلم انگلیسی وجود دارد. در حالی که این نیازی به آلمانی ندارد، دو زبانه بودن قطعا یک مزیت است.

اگر قصد دارید در یک کشور آلمانی زبان در صنعت گردشگری کار کنید، مهارت آلمانی نیز یک مزیت است.

همانطور که انتظار می رود، برای اینکه یک مترجم یا مترجم آلمانی باشید، باید سطح بالایی از مهارت آلمانی داشته باشید.

در نهایت، حتی در خارج از دنیای آلمانی زبان، دانستن آلمانی می تواند مفید باشد. در دنیای تجارت، آلمانی یک زبان اصلی است و می تواند در را به روی فرصت های تجاری با آلمانی زبانان و شرکت های آلمانی باز کند.

در کدام آزمون زبان آلمانی شرکت کنم؟

آزمون های زبان آلمانی برای یادگیری زبان ضروری نیست، اما قطعا برای زبان آموزانی که به دنبال اثبات تسلط خود به آلمانی هستند مفید است.

در واقع، بسیاری از مشاغل و مدارس آلمانی زبان نیاز دارند که کارگران یا دانش‌آموزان آن‌ها دارای مدرک زبان آلمانی باشند.

هر آزمون مهارت آلمانی عملکرد کمی متفاوت دارد.

Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang (آزمون زبان آلمانی برای ورود به دانشگاه) و Test Deutsch als Fremdsprache (آزمون آلمانی به عنوان زبان خارجی) هر دو برای ورود به دانشگاه های آلمان رایج هستند.

علاوه بر این دو، مؤسسه گوته تعدادی آزمون مهارت آلمانی را ارائه می دهد که به سطوح مشخص شده در چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان ها (CEFR) تقسیم می شوند و معمولاً توسط افرادی که به دنبال اثبات مهارت خود برای یک شغل آلمانی زبان هستند، شرکت می کنند. برای کسانی که به دنبال اخذ تابعیت آلمان هستند.

بهترین راه برای یادگیری آلمانی چیست؟

دانستن اینکه چگونه به بهترین شکل یاد می گیرید، راهی عالی برای انتخاب روشی است که برای شما کارساز باشد. برای مثال، اگر با خواندن و نوشتن بهترین یادگیری را دارید، باید آلمانی را با کتاب درسی یاد بگیرید.

اگر با تماشا و گوش دادن بهتر یاد می گیرید، باید آلمانی را با یک دوره صوتی یا تصویری یاد بگیرید.

صرف نظر از سبک یادگیری ترجیحی شما، غوطه ور شدن در محتوای معتبر آلمانی کلیدی است.

منظور این است که شما باید تا آنجا که ممکن است خود را با آلمانی واقعی احاطه کنید. باور کنید یا نه، تمرین‌های گرامر از کتاب تمرین گرامر آلمانی به طور کامل شما را برای صحبت کردن و درک آلمانی واقعی آماده نمی‌کند.

در عوض، باید هدفتان این باشد که تا حد امکان به زبان گوش دهید، تا جایی که ممکن است بخوانید و تا آنجا که ممکن است فعالانه از زبان استفاده کنید.منبع– یعنی تماشای برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی واقعی آلمانی، گوش دادن به موسیقی و پادکست‌های آلمانی، خواندن کتاب‌ها و مقالات آلمانی و تمرین مهارت‌های زبان آلمانی خود با سخنرانان بومی واقعی. ممکن است در ابتدا ترسناک باشد، اما این غوطه وری در خانه می تواند سریع ترین نتایج را به همراه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا