آموزشی

ابزارهایی که همه فریلنسرها باید داشته باشند

در سال 2021، 59 میلیون فریلنسر فقط در ایالات متحده وجود داشت. پیش بینی می شود تا پایان سال 2022 این تعداد به 67.6 میلیون نفر برسد. فریلنسرها تقریباً یک سوم کل نیروی جهانی را تشکیل می دهند. آموزش ترکی استانبولی را پیشنهاد می کنیم.

1. Infinity – یکی از بهترین ابزارهای پروژه برای فریلنسرها

فریلنسینگ به معنای دستکاری مداوم پیشنهادات، قراردادها، وظایف، ایمیل ها، فاکتورها و بسیاری موارد دیگر است. و مهم نیست که ذاتا چقدر سازماندهی شده باشید، جک بودن در تمام معاملات باعث می شود که به طور تصادفی اجازه دهید برخی از این وظایف از بین بروند.

اگر برای رسیدن به همه کارهایی که باید به تنهایی انجام دهید به کمک نیاز دارید، Infinity می‌تواند ابزاری باشد که به شما کمک می‌کند تا در مسیر تمام کارهای عملیاتی بمانید. یادگیری جاوا را از صفر شروع کنید.

Infinity یک ابزار مدیریت کار قوی است که دارای ساختاری منحصر به فرد است. فضاهای کاری، تخته‌ها، پوشه‌ها، زیرپوشه‌ها، برگه‌ها و مواردی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای سازماندهی کار توسط پروژه‌ها/مشتری‌ها و مدیریت موارد تحویلی به روش‌های بی‌شماری استفاده کنید.

با Infinity، می‌توانید وظایف خود را به 6 روش (یا نماها، هر آنچه که بهتر دوست دارید) مشاهده کنید – در تقویم، فهرست، جدول، نمودار گانت و موارد دیگر. به این ترتیب، می توانید کار را برنامه ریزی کنید، آن را در مراحل مختلف تکمیل حرکت دهید، ضرب الاجل ها را رعایت کنید و مشتریان خود را شگفت زده کنید تا آنها به استخدام شما ادامه دهند.

Infinity مملو از ویژگی هایی مانند متن، تاریخ، برچسب، رتبه بندی، پیشرفت و موارد دیگر است که می توانید از آنها برای تعریف بهتر وظایف خود و مدیریت و پیگیری تکمیل آنها استفاده کنید. به علاوه، می‌توانید برخی از کارهای دستی خود را خودکار کنید، قوانین IFTTT ایجاد کنید، یادآوری‌ها را تنظیم کنید و مطمئن شوید که همه چیز در محل است.

همانطور که کارها را ادامه می دهید، ممکن است بخواهید یک مشتری را در مورد پیشرفت خود به روز کنید. Infinity به شما امکان می دهد تابلوها را با افراد خارج از ابزار به اشتراک بگذارید، در حالی که می توانید مشتریان خود را نیز دعوت کنید تا به Infinity بپیوندند و با شما همکاری کنند.

در نهایت، خوب است بدانید که Infinity با Trello، Clockify و بیش از 3000 برنامه از طریق Zapier ادغام می‌شود تا بتوانید از آن برای تقویت تمام جنبه‌های کسب‌وکار مستقل خود استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی

  • ساختار بی نهایت – از یک فضای کاری شروع کنید، سپس هر تعداد تابلو، پوشه و آیتم را که نیاز دارید ایجاد کنید و می خواهید کار آزاد خود را به روشی بهتر سازماندهی کنید.
  • بیش از 50 الگو—با بارگیری یکی از الگوهای گالری الگوهای ما برای تقریباً هر کاری که یک فریلنسر با آن سروکار دارد مانند برنامه ریزی پروژه ها، ردیابی تکمیل کار، مدیریت فاکتورها و پرداخت ها و موارد دیگر، در زمان خود صرفه جویی کنید.
  • 6 نما – وظایف و پروژه ها را در یک برد Kanban ردیابی کنید، پایگاه داده های خود را با استفاده از نمای جدول بسازید، کار را بر روی یک جدول زمانی مدیریت کنید، و تماس با مشتریان را در یک تقویم برنامه ریزی کنید.
  • بیش از 20 ویژگی – با استفاده از توضیحات، برچسب‌ها، فهرست‌ها، پیوست‌ها، رتبه‌بندی‌ها یا ضرب‌الاجل‌ها، به هر کاری که کار می‌کنید، زمینه بیشتری بدهید.
  • فیلتر، گروه و مرتب‌سازی – کار را فقط برای یک مشتری یا فقط برای آن روز گروه‌بندی یا فیلتر کنید. نمایش/پنهان کردن ویژگی‌ها، مرتب کردن مجدد آیتم‌ها یا انتخاب چندگانه به صورت انبوه.
  • اتوماسیون – مشغله کاری را کاهش دهید تا بتوانید با آزاد کردن قدرت اتوماسیون ها (کارهای تکرار شونده، یادآوری ها و هر دوره زمانی شروع کننده) روی کار آزاد خود تمرکز کنید.
  • همکاری – با مشتریان همکاری کنید حتی اگر از Infinity استفاده نمی کنند. کار خود را روی یک تابلو به اشتراک بگذارید (به علاوه آنچه را که می‌خواهید ببینید) را فقط با یک کلیک انتخاب کنید.
  • ادغام – Infinity را با ابزارهای پیشنهادی، صورتحساب، و حسابداری یا هر ابزار دیگری که در پشته فریلنسری خود نیاز دارید، با ادغام آن با Zapier وصل کنید.
  • برنامه‌های دسک‌تاپ و تلفن همراه — بدون توجه به اینکه کجا هستید و از کجا کار می‌کنید، در مسیر کار خود بمانید.

قیمت گذاری

Infinity در حال حاضر معاملات مادام العمر ارائه می دهد. یکی را بگیرید و می‌توانید برای همیشه از همه ویژگی‌های Infinity استفاده کنید، به علاوه به ویژگی‌های آینده دسترسی خواهید داشت. برنامه هایی که از 149 دلار شروع می شود (ایده آل برای مترجمان آزاد).

2. AND.CO – یک نرم افزار صورتحساب و پیشنهاد برای مترجمان آزاد

AND.CO یکی از بهترین ابزارها برای فریلنسرهایی است که برای کارهای اداری و کمی بیشتر به کمک نیاز دارند. با AND.CO، می توانید پیشنهادات قابل تنظیم (اضافه کردن تصاویر، اسلایدها، و هر چیز دیگری که می تواند به شما در فروش کارتان کمک کند) در عرض چند ثانیه ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی مشتریان بیشتری را به دست آورید.

در مرحله بعد، AND.CO ایجاد و امضای مخاطبین (بدون نیاز به چاپ یا اسکن) و حتی سفارشی کردن آنها (پیوست کردن یادداشت ها، افزودن یا حذف بندها) بسیار آسان می کند. هنگامی که مشتریان شما قراردادها را باز می کنند، مشاهده می کنند و امضا می کنند، این ابزار به طور خودکار به شما اطلاع می دهد.

هنگامی که قراردادها را امضا می کنید، این نرم افزار برای فریلنسرها شروع به تولید فاکتور بر اساس این قراردادها می کند و قبل از ارسال به مشتری از شما تأییدیه می خواهد. AND.CO امکان پذیرفتن پرداخت‌های ACH و کارت اعتباری، پیگیری پرداخت‌ها و پرداخت به هر ارزی را فراهم می‌کند تا کل فرآیند هم برای شما و هم برای مشتریانتان یکپارچه‌تر باشد.

به غیر از اینکه یکی از بهترین نرم افزارهای صورتحساب برای فریلنسرها است، AND.CO دارای ویژگی های ردیابی زمان و هزینه، مدیریت وظایف و گزارش است تا بتوانید واقعاً تجارت خود را رشد داده و مدیریت کنید.

ویژگی های کلیدی

  • پیشنهادات سفارشی
  • قراردادهای سفارشی
  • فاکتورهای سفارشی
  • پرداخت های چند ارزی
  • یادآوری ها و هشدارها
  • اطلاعیه
  • لیست وظایف
  • وظایف تکرار شونده
  • گزارش ها
  • در همه دستگاه ها موجود است

قیمت گذاری

AND.CO تا زمانی که فقط با یک مشتری کار کنید رایگان است. طرح PRO آنها (برای تعداد نامحدودی از مشتریان) هنگام صورتحساب سالانه 18 دلار در ماه قیمت دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا