روانشناسی

استراتژی های حفظ انگیزه در شرایط بحرانی

1. چالش های خود را به اشتراک بگذارید و درخواست حمایت کنید

اگر احساس می‌کنید که از عمق خود خارج شده‌اید، از مراجعه به دیگران برای کمک نترسید. شاید شما یک رئیس قدیمی یا مربی کسب‌وکار دیگری داشته باشید که چالش‌های مشابهی را پشت سر گذاشته است و می‌تواند تجربیات و دانش خود را به اشتراک بگذارد.ساخت وبلاگ

روش دیگر، قدرت حل مشکلات جمعی را با بحث در مورد چالش ها با تیم خود امتحان کنید. شما مجبور نیستید به تنهایی پیش بروید، حتی اگر رئیس باشید. همچنین می توانید از جامعه خود برای پشتیبانی درخواست کنید. حتی اگر در حال حاضر رویدادها را اجرا نمی کنید، شرکت کنندگان قبلی ممکن است بتوانند با ارائه بازخورد به شما کمک کنند.وبلاگ ساز رایگان

نوشته های مشابه

2. از فیلم ها، کتاب ها و آهنگ های مورد علاقه خود الهام بگیرید

قبلاً در مورد اهمیت استراحت هر چند وقت یک‌بار و تمرکز مجدد صحبت کردیم. گم شدن در یک فیلم یا کتاب عالی یک راه واقعا موثر برای انجام این کار است. یکی را انتخاب کنید که پیامی الهام بخش داشته باشد – پایانی که احساس خوبی دارد، شما را در موقعیتی عالی قرار می دهد و احساس آمادگی برای کشتن اژدهایان خود را دارید.

اگر به یک راه حل سریع نیاز دارید، به سادگی آهنگ مورد علاقه خود را بچسبانید و همخوانی کنید. در مواقع سختی، استفاده از اشعار موید زندگی می تواند معجزه کند.

3. پس از رسیدن به هدف نهایی، به خود، قول پاداش بزرگ بدهید

همه شرکت های بزرگ قدرت مشوق ها را درک می کنند. قول دادن به مدیران آنها تجربه ای غیرقابل خرید در به رسمیت شناختن کارهای بزرگ یک تکنیک انگیزشی امتحان شده و قابل اعتماد است. برای خودانگیختی نیز کار می کند.

چه چیزی شما را به ادامه راه تشویق می کند؟ پاداش عالی خود را طراحی و برنامه ریزی کنید و یادآوری را روی میز خود نمایش دهید.فراموش نکنید که خود را در حال لذت بردن از آن تجسم کنید و مطمئناً آن را محقق خواهید کرد.

4. کمی ورزش بدنی داشته باشید

رفتن برای دویدن یا شرکت در یک رویداد تناسب اندام می تواند سطح اندورفین شما را افزایش دهد – به شما کمک می کند از خلق و خوی ضعیف خود خلاص شوید.

مطالعات نشان داده اند که ورزش منظم می تواند به کاهش استرس و افزایش عزت نفس کمک کند. با گذشت زمان، سطح استقامت شما را نیز بالا می برد، بنابراین انرژی بیشتری برای روشن فکر کردن و ارائه ایده های جدید هیجان انگیز خواهید داشت.

5. برای غلبه بر اهمال کاری به یک روال پایبند باشید

حتی اگر معمولاً از داشتن یک برنامه سخت لذت نمی برید، ایجاد یک برنامه روتین می تواند به شما کمک کند تا اشتیاق خود را دوباره به دست آورید و احساس کنید که کنترل بیشتری دارید. تعیین ضرب الاجل های ملایم برای خود در طول روز نیز این احتمال را افزایش می دهد که کار را انجام دهید.

بنشینید و برنامه ای ایجاد کنید که فکر می کنید می توانید به آن پایبند باشید. اگر سحرخیز نیستید، خود را مجبور نکنید که ساعت ۷ صبح از خواب بیدار شوید – در عوض خود را برای موفقیت آماده کنید. به یاد داشته باشید که استراحت ها را اضافه کنید و به خودتان چیزهایی بدهید که در شب منتظر آن باشید تا برای اتمام به موقع پاداشی داشته باشید.

اگر به تعویق انداختن کار مشکل بزرگی برای شماست، سعی کنید کارهایی را که بیشتر از همه دوست ندارید در اولین ساعت روز برنامه ریزی کنید. این استراتژی پس از نقل قول معروف مارک تواین به «خوردن قورباغه» معروف است: «اگر وظیفه شما خوردن قورباغه است، بهتر است این کار را اول صبح انجام دهید. و اگر وظیفه شما خوردن دو قورباغه است، بهتر است اول بزرگترین قورباغه را بخورید.” زودتر از موعد کارها را از سر راه بردارید، وزن را از روی دوش شما کم می کند، بنابراین می توانید از روز خود لذت ببرید بدون اینکه “قورباغه” در پشت ذهن خود داشته باشید.

گذراندن دوران سخت در تمام طول سال

مهم نیست روز چه چیزی را به ارمغان می آورد، فراموش نکنید که هر صبح جدید فرصت جدیدی را برای درست کردن آن ارائه می دهد. همه‌گیری یا نه، زمان‌های سخت فقط یک واقعیت زندگی است. در آینده لحظاتی پیش خواهد آمد که در هنگام سازماندهی رویدادها احساس می کنید در حال مبارزه هستید، بنابراین به یاد داشته باشید که از این نکات انگیزشی برای بازگشت به اوج استفاده کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا هر روز برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید، موفقیت های کوچک را جشن بگیرید و مطمئناً دستاوردهای بزرگ به دنبال خواهد آمد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا