آموزشی

عجیب ترین اخبار بازی های ویدیویی در سال 2021

سال 2021 از بسیاری جهات سال عجیبی بوده است. هر چند آنچه را که در دنیا اتفاق می افتد فراموش کنید. سیاست های محلی را فراموش کنید، بیماری همه گیر را فراموش کنید اکنون در مورد اخبار بسیار مهم صحبت می کنیم. ما در مورد بازی های ویدیویی صحبت می کنیم.

Fortnite تبدیل به یکی از سوررئال‌ترین تجربه‌هایی شد که می‌توانید به صورت رایگان بازی کنید، گیمرها به‌طور نگران‌کننده‌ای به یک بانوی خون‌آشام فوق‌العاده قد بلند وابسته شدند و The Matrix Online ممکن است بیش از Reloaded یا Revolutions تأثیری بر فیلم جدید Matrix Resurrections داشته باشد. وقتی صحبت از اخبار عجیب بازی در سال گذشته به میان می‌آید، این واقعاً نوک کوه یخ است می‌توانید تمام جزئیات شاداب دیگر را در بخش زیر مشاهده کنید. این ها ده تا از عجیب ترین اخبار بازی های ویدیویی در سال 2021 هستند.

NFT های یوبی سافت

یوبی سافت با Ghost Recon: Breakpoint NFT وارد بازار NFT می شود. این در اوایل این ماه آغاز شد و به بازیکنان این امکان را می‌داد تا لوازم آرایشی منحصربه‌فرد درون بازی را به دست آورند که می‌توان آن‌ها را با بازیکنان دیگر معامله کرد. این در حال حاضر به صورت نرم افزاری در تعداد محدودی از مناطق عرضه می شود، اما اگر به خوبی پیش برود، باید انتظار داشته باشیم که در سطح جهانی در صورت امکان قانونی و سپس در سایر بازی های Ubisoft گنجانده شود. مطمئناً این یکی از راه‌های سودآور کردن بازی‌های شما است، ما آن را به آنها می‌دهیم.

همه چیز در فورتنایت

فورتنایت همه چیز دارد. همه چیز است. همه چیز را انجام می دهد. می‌توانید در فورتنایت یک نبرد رویال بازی کنید، می‌توانید در فورتنایت یک بازی شبیه به «Among Us» بازی کنید، می‌توانید در حالی که لباس ناروتو یا راک در فورتنایت به تن دارید، با دوستانتان وقت گذرانی کنید این امکانات واقعاً بی‌پایان به نظر می‌رسند. آیا می دانستید که حتی یک بازی کوتاه سونیک به نام Sonic Origins وجود دارد که به طور انحصاری در داخل Fortnite قابل بازی است؟ این عملاً یک پلتفرم در نوع خود است، که لزوماً چیز خوبی نیست، همانطور که کرک مک کیند در مقاله خود در مورد Epic Games و متاورس توضیح می دهد.

بازی پلی استیشن در Game Pass

نبرد برای یک کتابخانه انحصاری بازی ادامه دارد، همانطور که می بینیم سونی و مایکروسافت مشتاقانه استودیوهای بازی را خریداری می کنند تا پیشنهادات شخص اول خود را تقویت کنند. به همین دلیل است که وقتی MLB: The Show 21 خود سونی سن دیگو به عنوان یک عنوان راه اندازی Game Pass به کنسول های ایکس باکس آمد، خبر بزرگی بود. این تئوری مطرح شده است که این به دلیل فشار لیگ اصلی بیسبال است، اما صرف نظر از دلایل، منجر به بزرگترین راه اندازی برای هر بازی MLB شده است.

GTA Trilogy خراب است

Grand Theft Auto: The Trilogy– The Definitive Edition سه بازی GTA PS2 را به پلتفرم های مدرن آورد و به دلایل متعدد، این یک فاجعه بود. تغییرات سبک قبلاً در اسکرین‌شات‌های اولیه تقسیم‌کننده بود، اما در زمان انتشار، به سرعت مشخص شد که همه چیز خوب نبود. آب و هوا خراب بود، پل‌ها نامرئی بودند، فیزیک معنی نداشت، مدل‌های شخصیت دارای اندام‌های پیچ خورده یا نسبت‌های ترسناک بودند فهرست مسائل طولانی بود.

این واقعیت که این پورت بر اساس نسخه‌های موبایلی بازی‌ها ساخته شده بود، که قبلاً به مشکلاتی معدود می‌دانستند، و اینکه بخش مناسبی از موسیقی محبوب حذف شده بود، به هیچ یک از اینها کمک نکرد. اوه، و لانچر رایانه شخصی Rockstar برای چند روز پس از راه اندازی از کار افتاد و باعث شد همه بازی های Rockstar روی رایانه شخصی غیر قابل پخش باشند. جنجالی ترین راه اندازی از زمان Cyberpunk 2077، و نمایش خوبی برای بازی های نزدیک به دو دهه نیست.

Days Gone به دلیل “گیمرهای ارزان” دنباله ای نخواهد داشت

جان گاروین، یکی از کارگردانان Days Gone و کارمند سابق Bend Studios، در ویدیویی در کانال یوتیوب دیوید جاف ظاهر شد تا افکار خود را در مورد Days Gone 2 که توسط سونی چراغ سبز نشده بود و هرگز وارد مرحله تولید کامل نشد، پخش کرد. گاروین علاوه بر چند یادداشت پر از جنجال، با Jaffe در میان می‌گذارد: «اگر بازی در زمان عرضه پشتیبانی نشد دنباله‌ای نداشت، شکایت نکنید. “اگر عاشق یک بازی هستید، آن را با قیمت تمام شده ******* بخرید.” آروم باش جان نام قهرمان شما «دیک» بود.

محبوبیت لیدی دیمیترسکو

Alcina Dimitrescu از Resident Evil Village قرار است کمی با ابهت تر از جذاب باشد، اما این چیزی نیست که طرفداران اولین بار این خون آشام و دخترانش را دیدند. میم‌ها به سرعت در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند در حالی که اینترنت مجموعاً تصمیم می‌گیرد نام جدید لیدی دیمیترسکو «مامان» باشد. سپس مودها آمدند و Thomas the Tank Engine را جایگزین او کردند.

گربه دوجا عاشق فاینال فانتزی چهاردهم است

افراد مشهور نیز بازی های ویدیویی انجام می دهند، این درست است. گاهی اوقات آنها دقیقاً مانند افراد واقعی و همه چیز هستند. ماه گذشته، گربه دوجا در توییتی درباره نحوه انجام یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان، Final Fantasy XIV، توضیح داد. آخرین الحاقیه، Endwalker، به تازگی منتشر شده است، و Doja Cat به وضوح در حال تبلیغات با دیگران است. چاره ای جز ایستادگی نداریم.

مورفئوس در Matrix Resurrections نیست زیرا در Matrix Online درگذشت

ما هنوز The Matrix Resurrections را ندیده‌ایم، اما طبق آنچه تاکنون فهمیده‌ایم، لارنس فیشبرن نقش خود را به عنوان نماد مورفیوس بازی نخواهد کرد. از این گذشته، مورفیوس از نظر شرعی مرده است. اگر آن قسمت از فیلم ها را به خاطر نمی آورید، تقصیر شما نیست. Matrix Online پس از سه گانه اصلی شروع به کار کرد و داستان فیلم ها را با داستان های متعدد در قالب MMO ادامه داد. در یکی از آن خطوط داستانی، مورفیوس توسط یک دشمن قدرتمند جدید به ضرب گلوله کشته شد. چه بخواهیم چه نخواهی، این پایان داستان مورفیوس در دنیای ماتریکس بود، و اگر لارنس فیشبرن در رستاخیزهای ماتریکس ظاهر شود، احتمالاً بخشی از یک فلاش بک خواهد بود.

کریس پرت ماریو است

کریس پرت ماریو است. جمله ای نیست که هضم آن آسان باشد، با وجود کوتاه بودن. ست روگن خر کونگ است. مانند یک توییت دریل می خواند. بقیه بازیگران به همان اندازه گیج کننده هستند، اما صرف نظر از اینکه ما چه احساسی داریم، فیلم Super Mario در حال وقوع است. میاموتو در مورد کریس پرت گفت: “او خیلی باحال است.” در واقع.

مردی نقشه های گوگل را به دلایلی به NES منتقل کرد.

در سال 2012، گوگل یک شوخی اول آوریل انجام داد که شامل ساخت نسخه NES از Google Maps بود. به اندازه کافی سرگرم کننده بود، اما ما همیشه به این فکر می کردیم که آیا چنین چیزی واقعا امکان پذیر است؟ در سال 2021، یوتیوبر و هکر ciciplusplus موفق به ایجاد یک نسخه واقعی و کارآمد از Google Maps شدند که می تواند بر روی سخت افزار NES یا Famicom اجرا شود. آیا می توانید از آن برای برنامه ریزی مسیر خانه خود استفاده کنید؟ احتمالا نه. اما حتی به عنوان یک نسخه نمایشی فناوری، بسیار چشمگیر است، اگر نه کمی کمتر از چیز واقعی عملی باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا