سرگرمی

معرفی برنامه هایی با بیشترین تاثیر بر مخاطب

برای لیست زیر چند قانون برای خودمان وضع کردیم تا انتخاب احتمالی را محدود کنیم، چون در غیر این صورت کار خیلی سخت می شد. هیچ مستندی در لیست وجود ندارد و برنامه هایی را انتخاب کرده ایم که بیشترین تأثیر را بر آگاهی فرهنگی و تماشاگر تلویزیون گذاشته است.

دفتر (بریتانیا)

امواج شوک کمدی ریکی جرویس و استفن مرچنت در محل کار که به خوبی مشاهده شده است، امروز هم به شدت طنین انداز است. از The Thick Of It گرفته تا خانواده مدرن تا پارک ها و تفریحات، ترکیبی از ناراحتی اجتماعی شدید و فاجعه طاقت فرسا از طریق یک لنز بدون فیلتر فرمولی را ثابت کرده است که ارزش تکرار دارد. مبادلات خنده‌دار و خنده‌دار دیوید برنت، احمق متوهم، رقت‌انگیز و در عین حال دلسوز، او را به یک نماد واقعی کمیک تبدیل کرد. به علاوه، تیم و سپیده – اوه!

نوشته های مشابه

امپراتوری Boardwalk

سوپرانوهای دوره ای؟ نه کاملاً – اگرچه داستان «ناکی» تامپسون به همان اندازه پر از خون و از نظر اخلاقی مورب است که همرزمانش در HBO. با آمیختن واقعیت با داستان (تامپسون خود بر اساس زندگی واقعی Enoch L Johnson است)، Boardwalk Empire شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و داستانی جذاب و اغلب نگران‌کننده از فساد در دوران ممنوعیت را روایت می‌کند. استیو بوشمی، بدون تعجب، در نقش اصلی عالی است.

ریشه ها

Roots که توسط Vulture به‌عنوان «مهم‌ترین قطعه تلویزیونی فیلمنامه‌شده در تاریخ پخش» توصیف می‌شود، در تمام این سال‌ها بعد از آن به تماشای فوری باقی مانده است. این مینی سریال داستان کونتا کینته، جنگجوی ماندینکا را روایت می کند که توسط تاجران برده اسیر شده و به صاحب سفیدپوست فروخته می شود. با او وحشیانه و بی امان رفتار شده است، و زخم هایی که آمریکا هنوز احساس می کند، نمایان است. اپیزودهای بعدی شامل نوادگان کینت و رکوردهای بیننده در ایالات متحده است.

کارآگاه آواز

به سادگی سکه هایی از بهترین دستاورد تلویزیونی دنیس پاتر نویسنده بهشت. تمام ترانه‌های آشنای او اینجا هستند – آهنگ‌هایی که با آهنگ‌های دهه 30، سکانس‌های فانتزی و فلاش‌بک‌های دوران کودکی – همگی در یک بسته رضایت‌بخش کامل جمع‌آوری شده‌اند. این به‌طور ویران‌کننده‌ای شخصی است، به‌گونه‌ای که بیشتر درام‌های تلویزیونی امروزی نیستند، با مایکل گامبون به عنوان رمان‌نویس مبتلا به پسوریازیس که در حین درمان از تخیل خود بیرون می‌رود.

بروکلین Nine-Nine

وقتی سریال Brooklyn Nine-Nine پس از پنج فصل لغو شد، طرفداران غوغا کردند – تا اینکه سریال به سرعت توسط NBC انتخاب شد، جایی که هنوز ادامه دارد. با این حال، این خشم نشان می دهد که مردم چقدر این نمایش را دوست دارند. Brooklyn Nine-Nine که ظاهراً یک کمدی کمدی با بازی اندی سامبرگ تک دوربینی درباره پلیس‌هایی است که در منطقه‌ای در نیویورک کار می‌کنند، به بررسی موضوعات پیچیده‌ای مانند جنسیت پرداخته است، از جمله شخصیت بازیگر دوجنسه استفانی بئاتریز که به عنوان دو جنس در سریال ظاهر شد و برنده شد. نمایش روی صفحه نمایش

داونتون ابی

کمتر کسی انتظار داشت که درام میراث جولیان فلووز در زمان آغاز به کار چنین ضربه فرهنگی قدرتمندی را از بین ببرد، اما این داستان خانواده اشرافی کرالی و خدمتکارانشان در دوران پس از ادواردیا، هم در اینجا و هم در سراسر حوض تاثیرگذار بود. یک پدیده با حسن نیت در سراسر جهان، این خبر که فصل ششم آن آخرین هجوم آن است، طرفداران را به گریه انداختن به بندر و لیموشان.

سرگذشت ندیمه

اغلب در مقایسه با جورج اورول در سال 1984، دیدن شباهت‌ها کار سختی نیست. پس از جنگ داخلی در ایالات متحده آمریکا، یک دیکتاتوری تمامیت خواه تمام حقوق زنان را سلب کرده است. علاوه بر این، با افزایش ناباروری، زنان بارور که به عنوان کنیز شناخته می شوند، مجبور می شوند با بچه دار شدن برای خانواده خود به نخبگان خدمت کنند. آفرد یکی از این خدمتکاران است که پس از تلاش برای فرار از کشور با همسر و دخترش ربوده شده است. این یک درام خوب، پرتنش و هیجان‌انگیز با جزئیات کوچک زیادی است که به تماشای مکرر پاداش می‌دهد.

آمریکایی ها

چند بار به لغو نزدیک شد، اما The Americans یکی از بهترین اسرار تلویزیون ایالات متحده است. داستان جاسوسی دهه 80 از جاسوسان KGB در ایالات متحده، به اندازه Breaking Bad هیجان انگیز و (تقریباً) به پیچیدگی The Wire است. “الیزابت” و “فیلیپ” (در واقع نادژدا و میشا) کارهای نفرت انگیزی انجام می دهند، اما همتایان FBI آنها به همان اندازه مشکوک هستند. و مارتا غم انگیز و دلخراش آلیسون رایت درگیر همه اینهاست.

همسر خوب

دلیلی وجود دارد که The Good Wife دارای پنج جایزه امی و انجمن منتقدان تلویزیونی برای دستاوردهای برجسته است. جولیانا مارگولیس در نقش آلیشیا فلوریک که همسرش پیتر در پی یک رسوایی جنسی به زندان انداخته می شود، خیره کننده است. در جزئیات دنیای واقعی، The Good Wife مجذوب خود می شود زیرا نشان می دهد آلیسیا به تدریج به فردی که از او متنفر است – شوهرش – پس از نامزدی برای ریاست جمهوری و در عین حال گرفتار رسوایی سیاسی خود می شود. مانند بسیاری از نمایش‌های بزرگ – علی‌رغم تغییر جهان پیرامون شخصیت اصلی، آنها هرگز واقعاً تغییر نمی‌کنند.

آینه سیاه

نمایش گلچین تیغ ​​تیز چارلی بروکر The Twilight Zone برای هزاره جدید است – اگرچه حتی در منطقه گرگ و میش هرگز قسمتی از رابطه جنسی یک سیاستمدار با خوک پخش نشد… سیاه، کمیک سیاه و واقعاً نگران کننده، آینه سیاه در رسانه های اجتماعی کاوش می کند. و وسواس های تکنولوژیکی ما دو فصل اول انفجاری است، و با فیلم فوق العاده ضد جشن، با بازی جان هام، ویژه کریسمس در سال 2014 مطابقت دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا